Дані радіослухання в Україні друга хвиля дослідження 2018

Про це свідчать дані другої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет» дослідницька компанія Кantar TNS в Україні.

Опитування проводилось у період з 16 квітня по 08 липня 2018 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+, віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 219 респондентів.

Нова хвиля досліджень свідчить про стабільність радіослухання. Українці майже не змінюють своїх звичок радіослухання, активно слухаючи радіо.

Так, у загальнонаціональному рейтингу першість за рейтингом та охопленням залишилась незмінною у порівнянні з попередньою першою хвилею дослідження 2018 року: «Хіт FM», «Радіо Пятница», «Люкс FM» - саме ці радіостанції займають найвищі позиції.

За показником рейтингу AQH% лідируючими радіостанціями в цій хвилі є : «Хіт FM», «Радіо Пʼятниця» , «Люкс FM» та «Шансон».

Бачимо відмінність за місцем в Топ-10 радіостанцій в порівнянні з попередньою хвилею дослідження 2018, мають лише радіостанції всередині своїх холдингів «Русское Радио Украина» та «Радио Roks» (холдинг ТАВР) помінялись місцями, а також помінялись місцями «Наше радіо» та «Ретро ФМ» (холдинг УМХ).

Середньотижневе охоплення радіо становить 80%.За цим показником з ТОП-10 вибуло «Авторадіо», а зʼявилося - «Мелодія ФМ».

За даними дослідження , портрет радіослухача виглядає так:

скоріше чоловік : 54%;
активний користувач Інтернет: 84% користуються щодня;
мають авто в cім'Ї: 59%;
одружені: 61%;
мають вищу освіту: 53%;
мають дохід вищий середнього або високий, і цей показник значно зріс у порівнянні з аналогічною хвилею 2017: 54%, раніше він становив 43%
Оксана Шавель, маркетинг директор ТАВР – Медіа зазначила: «Позиції радіостанцій ТАВР - Медіа залишаються стабільно високими, що доводить зацікавленість аудиторії в продукті, який пропонують наші станції. Важливо відмітити, що до першої десятки радіостанцій у цьому дослідженні увійшла «Мелодія ФМ», отже нове позиціонування та певні зміни в звучанні працюють на збільшення аудиторії».

«В черговий раз дослідження показало, що радіо залишається ефективним каналом комунікації, це доводять і стабільне охоплення і середньодобовий час прослуховування радіо: 4 год. 26 хвилин, причому на роботі радіо в середньому за добу слухають 6 годин 35 хвилин. Тому рекламодавцям потрібно звертати увагу на це, адже на роботі люди не можуть дозволити собі дивитись телевізор, наприклад, чи читати газети і журнали, а люди, які працюють, це – активне платоспроможне населення, яке цікавить більшість рекламодавців», - прокоментував Микола Мамайко, аналітик- маркетолог Бізнес Радіо Груп.

http://nam.org.ua/news/novini-nam22/dani-radiosluhannya-v-ukrayini-druga-hvilya-doslidgennya-201823/?mm=