Дані радіослухання в Україні: друга хвиля 2019 року

Трійка лідерів у другій хвилі дослідження радіослухання не змінилася – це Хіт FM, Радио Пятница і Люкс FM. Також у п’ятірці міцно закріпили свої позиції Шансон і Radio Roks.

За результатами дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет» дослідницька компанія «Kantar Ukraine», у ТОП-10 рейтингу другої хвилі з’явилося радіо «Мелодія», а в ТОП-10 тижневого охоплення потрапило Relax.

Опитування проводилося з 15 квітня по 7 липня 2019 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис і більше,  віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 10208 респондентів.

Портрет радіослухача суттєво не змінився у порівнянні з другою хвилею дослідження у 2018 році. За останній рік зросла частка тих, хто ніколи не читає газети (з 35,7% до 41,4%), а також журнали  (з 37% до 46,4%).

Щоб відповідати вимогам ринку, у дослідженні радіослухання змінилася шкала, яка вимірює середньомісячний дохід сім’ї. Раніше верхня межа становила більше 10 тис грн, відтепер – більше 15 тис грн. Таку ж шкалу використовують у дослідженні телеперегляду. Від так, у порівняні з попередньою хвилею 2019 року зросла кількість радіослухачів із доходом більше 15 тис грн – з 20% до 23,8%.

Дослідження RadioResearch проводиться компанією «Kantar Ukraine» методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період  15.04 по 07.07.2019 року. Вибірка склала  10208  респондентів.

Прес-центр Радіокомітету

http://www.nam.org.ua/news/novini-nam22/dani-radiosluhannya-v-ukrayini-druga-hvilya-2019-roku09/?mm=